Campagne
Ergocare

Ergocare is dé specialist in tilsystemen binnen de zorg. Ergocare kent haar oorsprong in de bouw en heeft afgelopen 20 jaar veel ervaring opgedaan in de zorg. Door deze jarenlange ervaring is Ergocare in staat om plafondtilsystemen effectief te verwerken in diverse zorginstellingen.

Ervaar de vrijheid

KlantErgocare Branche Zorg DienstenCampagne, Webdesign, Website, Social Media

Voicedata Case

Het doel

Het doel is om het nieuwe wandtilliftsysteem dat tijd, geld en met name belasting bespaart onder de aandacht brengen bij beslissingsbevoegden. Met een crossmediale campagne de juiste doelgroep bereiken om leads te genereren. De boodschap is: “Ergocare biedt een veelzijdige oplossing om via een efficiënte en effectieve manier de hulp van mensen een stuk eenvoudiger te maken”.
Ergocare Case

Strategie

Het concept

Het liftsysteem van Ergocare zorgt voor minder fysieke belasting, neemt geen vloeroppervlak in beslag en is gemiddeld 4 minuten sneller dan een traditionele mobiele tillift. Om dit “gevoel van vrijheid” juist over te laten komen is de campagne “Ervaar de vrijheid” in het leven geroepen. Want hoe ervaar je het gevoel van vrijheid zonder het systeem fysiek naar alle zorginstellingen te brengen? Door een 3D Virtual Reality bril persoonlijk naar de juiste doelgroep te sturen!

Ontwerp

Visualiteit en Vrijheid

De campagne “Ervaar de Vrijheid” is tot stand gekomen doordat het product zich in alle mogelijke posities vrij kan bewegen. Om dit visueel weer te geven kozen wij een duif als symbolisch beeld van de vrijheid. Dit is tevens het campagnebeeld geworden.

Op de box van de verzonden 3D Virtual Reality brillen staan alle kernwaarden van Ergocare om de kracht nogmaals te benadrukken. De overige uitingen zijn: een begeleidende folder, inlogpas en landingspagina.
Ergocare Case
Video afspelen
Ergocare Case

Ontwikkeling

De techniek achter de campagne

Na het openen van de gepersonaliseerde box is het mogelijk om de video te bekijken via de op maat gemaakte Ergocare App. Met een eigen gepersonaliseerde barcode krijg je toegang tot de 360 graden videopresentatie. Als extra ondersteuning is er een landingspagina ontwikkeld om de presentatie op de juiste manier in VR te bekijken. Binnen de App heeft de doelgroep meerdere mogelijkheden om contact op te nemen met Ergocare.

Marketing

Offline en Online samen inzetten

Tijd om resultaat te boeken. Resultaat is alleen aan te tonen wanneer je het meetbaar maakt. Zodra de box is geopend begint het meten. Door de personalisatie hebben we het gedrag binnen de App inzichtelijk gemaakt en kunnen we de follow-up daarop afstemmen. Uit de App-data filteren wij potentiele leads. Er zijn 3 verschillende nieuwsbrieven die aansluiten op de filterresultaten.
Voicedata Case

Einduitslag

Met 4 keer zoveel leads dan de doelstelling vanuit Ergocare is de campagne meer dan succesvol. Naast het aantal leads heeft deze campagne Ergocare nog beter op de kaart gezet.

Wij maken reclame meetbaar

Benieuwd hoe wij dit doen? Vul dan onderstaand formulier in.

Je mag ons natuurlijk ook zelf bellen en of mailen.

085 401 65 10 (Enschede)
020 261 13 17 (Amsterdam)

info@vazquez.nl

Onderweg naar...

Apollo