Vazquez — Strategie

In 2018 komen er in totaal vier VAMIBO-edities, ieder kwartaal één. Behalve dat het natuurlijk een gezellige informele netwerk borrel is zetten wij graag bij elke editie één van de vier dimensies van ons SOOM-model in de spotlight.

  • Kwartaal 1 — Strategie
  • Kwartaal 2 — Ontwerp
  • Kwartaal 3 — Ontwikkeling
  • Kwartaal 4 — Marketing

Donderdag 29 maart was de eerste editie van 2018, over Strategie. Lucas ten Zijthof, Creatief Strateeg, gaf een presentatie over “Merkidentiteit”.

Waarom is het van belang dat je dit voor je merk ontwikkelt en hoe pak je dit aan?

Je bent een bedrijf met 50 medewerkers, je omzet stijgt elk jaar met 20% en je klantenkring bereid zich elk jaar maar uit. Waarom zou je je druk maken om zoiets als de identiteit van je merk? Mensen kennen je toch!? Zie je merkidentiteit als je eigen identiteit. Hoe sta je in het leven? Waar kennen mensen je van? Zouden ze bij jou aankloppen om hulp? Een merkidentiteit biedt draagvlak op persoonlijk en emotioneel niveau met je klantenkring. Je klant wordt niet alleen klant voor je producten, maar om je hele verhaal! Je geschiedenis, je visie en je karakter. Op die manier blijven je klanten trouw, helpen ze je om producten beter te maken en zullen ze je steunen in goede en in slechte tijden.

Heb je de presentatie over merkidentiteit gemist?

De belangstelling over dit onderwerp bleek groot want het was volle bak hier bij Vazquez.
Kon jij niet bij de presentatie van Lucas zijn maar wil jij toch weten hoe wij dit proces starten?
Lucas doet zijn verhaal met alle plezier nog een keer, gewoon even bellen naar 085 401 65 10.

Contact opnemen

Ik wil thuis spelenIk wil uit spelen

Wij maken reclame meetbaar

Benieuwd hoe wij dit doen? Vul dan onderstaand formulier in.

Je mag ons natuurlijk ook zelf bellen en of mailen.

085 401 65 10 (Enschede)
020 261 13 17 (Amsterdam)

info@vazquez.nl

Onderweg naar...

AVG, bijna klaar ermee?!