Restyling logo & huisstijl

Een goed ontwikkelde huisstijl, verteld op een doeltreffende manier wat u aanbiedt als bedrijf of organisatie. Door een goede stijl waarmee rekening wordt gehouden met de moderne tijd, spreekt u meer potentiële klanten aan dan een stijl die verouderd en achterhaald is. Daarom is het slim om soms te kiezen voor een restyling. Een nieuwe moderne stijl, passend bij uw bedrijf of organisatie, waarbij rekening wordt gehouden met uw bekendheid. Vazquez houdt rekening met uw identiteit en ontwikkelt vanaf deze basis naar een nieuwe, moderne stijl.

Wat wordt er bedoeld met restyling?

Het moderniseren, oftewel restylen van uw merk of huisstijl, kan diverse redenen hebben. Een restyling kan al vroeg noodzakelijk zijn, omdat u na een korte tijd ondernemen erachter komt waar uw bedrijf voor staat en welke doelgroep u aanspreekt.

Wanneer uw bedrijf of organisatie al een lange tijd bestaat, is het mogelijk dat uw stijl niet meer past bij de moderne tijd en daardoor een deel van uw doelgroep moeilijk tot niet meer aanspreekt, omdat de producten of diensten die u dan aanbiedt gedateerd aanvoelen. Onder restyling kan worden gedacht aan het moderniseren van uw huisstijl, logo, complete website of merknaam.

Verschillende redenen om te kiezen voor een restyling

Bij een restyling van uw bedrijf is het erg belangrijk dat u open staat voor veranderingen van onderdelen die u perfect vond. U kunt bijvoorbeeld stellig overtuigd zijn dat uw stijl de doelgroep binnen uw branche goed aanspreekt, maar uw doelgroep hier een andere mening over heeft.

Het is van belang om feedback te krijgen van bezoekers, klanten en mensen om u heen. Op deze manier is het mogelijk om erachter te komen of de manier waarop de doelgroep aangesproken wordt, nog klantvriendelijk is en bij de tijd hoort.

Veel voorkomende redenen voor een restyling:

U slaat een nieuwe koers in
Na een bepaalde tijd komt u er bijvoorbeeld achter dat u een nieuwe koers in wilt slaan, met bijvoorbeeld een nieuwe strategie, focus en visie. Door gebruik te maken van een goede restyling, is het mogelijk om bijvoorbeeld een compleet andere doelgroep aan te kunnen spreken.

De behoeften van uw doelgroep veranderen
Tijden veranderen, en behoeften ook. Denk bijvoorbeeld aan nieuwe ontwikkelingen op de markt waar uw bedrijf of organisatie actief is. Door een vernieuwing van uw product of stijl kunt u uw klanten beter en klantvriendelijker van dienst zijn.

Weinig tot geen groeiopties meer
U merkt dat er bijna tot geen groeiopties meer zijn in de branche waar u actief bent. Hier wordt er dan meestal voor gekozen om een nieuwe koers te kiezen, en kan het zijn dat uw doelgroep hierdoor veranderd wordt.

Een verouderde stijl, niet bij de tijd passend
Als uw bedrijf of organisatie al een langere tijd bestaat, is het mogelijk dat uw stijl als achterhaald en oubollig wordt gezien. Hierdoor spreekt u minder bezoekers aan in uw doelgroep. Door middel van een restyling, zorgt Vazquez voor een nieuw, fris en moderne stijl waarbij rekening wordt gehouden met de herkenbaarheid van uw bedrijf.

Contact opnemen

Ik wil thuis spelenIk wil uit spelen

Wij maken reclame meetbaar

Benieuwd hoe wij dit doen? Vul dan onderstaand formulier in.

Je mag ons natuurlijk ook zelf bellen en of mailen.

085 401 65 10 (Enschede)
020 261 13 17 (Amsterdam)

info@vazquez.nl

Onderweg naar...

Online media