Vertalen

Als je snel even wilt weten wat een tekst in een vreemde taal betekent, kan Google Translate helpen. De betekenis van de tekst wordt dan vaak wel duidelijk. Maar de kwaliteit van zo’n door de computer vertaalde tekst is niet goed genoeg om in een officiële bedrijfspublicatie of op je bedrijfswebsite te zetten, dan val je door de mand.
Vazquez kan teksten voor je vertalen, zowel van een vreemde taal naar het Nederlands als van het Nederlands naar een vreemde taal. Je kunt bij ons terecht voor vertalingen van en naar allerlei talen, natuurlijk Engels maar bijvoorbeeld ook Duits of Spaans.
Wij besteden de uiterste aandacht aan onze vertalingen. Ten eerste zorgen wij ervoor dat ze qua spelling en grammatica tot in de puntjes verzorgd zijn. Niet alleen de Nederlandse vertaling van een buitenlandse tekst zal kloppen, ook vreemde talen beheersen wij zo goed dat de naar een vreemde taal vertaalde teksten zo goed vertaald zijn dat je je niet zult hoeven schamen voor je buitenlandse relaties. Wij beheersen vreemde talen ook zo goed dat wij een getrouwe vertaling kunnen leveren, waarbij de betekenis van een woord of zin nooit zal veranderen. Bij ons zal er geen miscommunicatie plaatsvinden door verkeerd vertaalde woorden of zinnen.
Tevens hebben wij oog voor het karakter van de tekst. Wij streven ernaar om bij het vertalen het karakter van de tekst te behouden, door in de vertaling vergelijkbaar woordgebruik te hanteren als in het origineel. Een zakelijke tekst blijft zakelijk en die zullen wij niet opleuken met allerlei trendy taalgebruik of kinderachtige formuleringen die daar niet in passen.
Met vertaalwerk van Vazquez blijft altijd de essentie, de betekenis en het karakter van je tekst behouden, alleen dan in een andere taal. Je kunt dus volop meedoen in de internationale competitie!

Wij maken reclame meetbaar

Benieuwd hoe wij dit doen? Vul dan onderstaand formulier in.

Je mag ons natuurlijk ook zelf bellen en of mailen.

085 401 65 10 (Enschede)
020 261 13 17 (Amsterdam)

info@vazquez.nl

Onderweg naar...

Copywriting