2013 – De start van iets groots

Oprichting Maarten Vazquez Creatiestudio

Eigenaar Maarten Vazquez begint op 21-jarige leeftijd Maarten Vazquez Creatiestudio. Niet zoals veel zzp’ers op de zolderkamer maar aan de eettafel.

2014 – De eerste thuisbasis

Huren van onze eerste ruimte aan de M.H. Tromplaan 55 in Enschede

Maarten huurt een ruimte op de tweede verdieping in het prachtige pand van IAA Architecten aan de Tromplaan in Enschede.Van pingelen naar samenspel

2015 – Van pingelen naar samenspel

Onze eerste teamspelers zijn binnen en gecontracteerd

Niek Hanterink en Mart Wijma komen Maarten Vazquez Creatiestudio versterken en zorgen samen met Maarten Vazquez voor prachtig samenspel.

2016 – Onze club groeit

Door onze groei nog meer spelers erbij gecontracteerd

Nog meer teamspelers. Onder andere Bart Hakvoort, Joost Broeker, Rajiv van Wijk en Babette Rogoz tekenen hun contract met als resultaat dat wij eind 2016 met te veel mensen op 10m2 zitten. Ietwat krap, tijd voor uitbreiding.
De keuze valt al snel op een prachtig jaren 30 pand aan de Oldenzaalsestraat. Een grondige verbouwing is geen overbodige luxe. Er is hard gewerkt door familie, vrienden en natuurlijk de teamspelers zelf maar met name door de vader van Maarten, José Vazquez. Vanaf nu erelid. #olejose

2017 – Een compleet elftal

Met inmiddels 11 teamspelers opende oud-doelman van FC Twente, Sander Boschker, na heel wat klusuurtjes dan eindelijk ons nieuwe pand in Enschede aan de Oldenzaalsestraat

Het harde werken wordt beloond. Eindelijk een nieuw “stadion” waar wij enorm trots op zijn! Behalve een nieuw thuishonk krijgt “Maarten Vazquez Creatiestudio” ook de naam “Vazquez” en een passende nieuwe huisstijl.
Vazquez neemt het bedrijf uit Gran Canaria “Digitus Marketing” over. Dit brengt ons vooral veel kennis op het gebied van Social Media.

2018 – SOOM

De introductie van ons succesmodel SOOM

Door de jaren heen hebben wij kennis van Strategie, Ontwerp, Ontwikkeling en Marketing in huis gehaald. Dé vier disciplines van marketing en communicatie.
Hierdoor hebben wij ons het SOOM-model eigen gemaakt en pakken we alle marketing en communicatie voor onze klanten op. Dit met maar één doel voor onze klanten namelijk, aanvallen en SCOREN!