Voicedata Zakelijke telefonie en internet

Voicedata is sinds januari 2004 actief op de zakelijke telecommarkt. Voicedata richtte zich vanaf het eerste moment op Voice-over-IP ofwel bellen via Internet. Hiermee is Voicedata één van de oudste spelers op de markt die volledig op VoIP gefocust zijn.

Klant
Voicedata
Branche
Zakelijke Dienstverlening
Linies
Strategie, Ontwerp, Ontwikkeling, Marketing
Doelstelling

Een identiteit met connectie

Strategie

alles flex met Voicedata

Het creëren van een nieuwe visuele identiteit die goed aansluit op de 3 verschillende doelgroepen die Voicedata bedient. Of je nu een ZZP’er, MKB’er of een grootzakelijke klant bent. Voicedata biedt de oplossing. Doordat zij blijven innoveren en klanten optimaal willen verbinden, moet het nieuwe merk ook de vooruitstrevendheid en verbinding uitstralen wat hen zo uniek maakt.

Ontwerp

Vooruitstrevend en verbindend

Het beeldmerk is opgebouwd vanuit het wel bekende bereiksymbool. Tevens vormen deze elementen ook de grootte van hun klanten. ZZP-ers, MKB-ers en grootzakelijke klanten. De “V” van Voice en “D” van Data zijn geroteerd en verbonden met elkaar om een vooruitstrevend geheel te vormen.

We connect your business

Ontwikkeling

Van telefoon tot aan de website

De volledige huisstijl is omgezet naar een online ontwerp waarbij de gebruikerservaring centraal staat. Alle offline uitingen zijn ook doorvertaald naar een online ontwerp. De site is voorzien van verschillende landingspagina’s en calculators.

Marketing

Van offline naar online

Voor de zakelijke telefonie diensten van Voicedata is er een alles flex campagne opgezet waarbij potentiele klanten benaderd worden die in de strategie bepaald zijn. Via deze campagnes worden ze geleid naar converterende landingspagina’s.

Resultaat

9 klanten in de eerste maand online marketing campagne.

Doordat Vazquez alles in huis heeft kunnen we snel schakelen met de strategen, ontwerpers, ontwikkelaars en marketeers.

Xander Dekker

Meer weten over Vazquez

Volgende cases

1
2